
فقط ۵ ثانیه فرصت دارید تا غریبهای پشت تلفن را به شنیدن حرفتان علاقهمند کنید! اگر در همین چند ثانیه اول چیزی نگویید که برای او مهم باشد، تماس شما هم مثل صدها تماس تبلیغاتی دیگر قطع میشود. فروش تلفنی، بهخصوص زمانی که طرف مقابل اصلا شما را نمیشناسد، یکی از سختترین شکلهای فروش است. […]
آخرین مطالب
چرا باید دانش تبلیغاتی خود را افزایش دهیم ؟ یکی از بخش هایی که در وب سایت پارسی طرح ایرانیان همواره به صورت تخصصی و ویژه به آن پرداخته می شوند ، تهیه و تولید محتوای آموزشی در حوزه گرافیک و تبلیغات است . این بخش به این دلیل راه
آیا هنوز حجم تصاویر در تبلیغات اهمیت دارد ؟ به واقع هنوز پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد ، در چند سال گذشته یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام ^ طراحی بنر برای وب سایت های اینترنتی ^ در نظر گرفته می شد ، رعایت مقدار حجم خروجی
رنگ های موثر در تبلیغات [alert style=”warning”] رنگ ها در تبلیغات سلاحی قدرتمند هستند ! [/alert] رنگ ها در هر کجا که استفاده شوند ، یک سلاح خطرناک و قدرتمند هستند ، برای این نظریه دلایل زیادی وجود دارد که اگر این مطلب را تا انتها بخوانید متوجه خواهید شد
این 3 طرح در تبلیغات شکست خوردند ! امروز میخواهیم در این مطلب اشاره ای به 3 طرح تبلیغاتی داشته باشیم که از نظر طراحی بنر شکست خورده اند ، طراحی این سه طرح به گونه ای انجام شده است که فارق از صرف هزینه ای که صورت گرفته است
آخرین محصولات فروشگاه
SEO & WEBDESIGN: SVR FARAHANI
2016-2025
THEME VER 8.0