طراحی لوگو
طراحی لوگو یا نماد و هویت شرکت ها موردی است که روزانه به دفعات شاهد انواع و اقسام مدل های آن هستیم. زمانی که شما به فروشگاه ها، کارخانجات، ( برخی کسب و کارها )، کسب و کارهای مجازی و فیزیکی نگاه می کنید یک نام یا یک شکل را به عنوان نام یا هویت تجاری خود در نظر گرفته اند. این هویت یا نماد تجاری ساده یا شکیل به عنوان لوگو آن مجموعه شناخته می شود و اگر شما به دنبال زیباتر شدن این هویت بصری باشید باید به سراغ طراحی لوگو حرفه ای بروید.
طراحی لوگو شرکت از جمله سفارشات پرطرفدار است، اگر صاحب یک کسب و کار نوپا هستید یا سال هاست فعالیت تجاری انجام می دهید و یک نماد حرفه ای در اختیار ندارید، اکنون می توانید نسبت به سفارش طراحی لوگو خود اقدام نمایید. امروزه مخاطب شما نه تنها به کیفیت مخصولات و خدمات شما توجه می کنند بلکه به هویت تجاری شما هم اهمیت میدهند.

نمونه طراحی لوگو

طراحی لوگو آنلاین
هنگامی که میخواهید از روش های آنلاین ^ پارسی طرح ایرانیان ^ و همچنین فیزیکی برای سفارش طراحی لوگو خود اقدام نمایید . نماد و نشانه ی برند شما باید از استاندارد های ابتدایی و در کسب و کارهای بزرگ استاندارد های حرفه ای و جذاب بصری مناسب بهره مند باشد . به هیچ عنوان برای برند سازی از طریق نشانه تجاری ، از طراحی لوگو رایگان استفاده نکنید ، خصوصا وقتی شما در مرحله ای از کسب و کار هستید که میخواهید برند سازی کنید و مخاطبان زیادی جذب کنید . خلاقیت در نماد تجاری بسیار کارآمد بوده و میتواند نقش مهمی در برند سازی شما ایفا کند ، این موضوع به دفعات برای ما پیش آمده است که صاحبان استارت آپ ها توجه به سطح کیفی نماد و نشان خود ندارند و صرفا قیمت طراحی لوگو برای آن ها از ارزش بالاتری برخوردار است . امروزه هزینه حداقل طرح و نماد تجاری که استاندارد های اولیه برخوردار باشد و به صورت نماد نیمه اشتراکی ساخته شود ، دویست هزار تومان شروع می شود و هرچه طرح شما مفهوم و قابل درک تر باشد هزینه شما به مراتب بیشتر می شود .
انواع لوگو
در این قسمت شما با انواع سبک طراحی لوگو آشنایی خواهید شد
برای برند سازی چه باید کرد
برند سازی واژه ای است که صاحبین کسب و کار یا فعالین در حوزه استارت اپ ها با آن آشنایی دارند . اما درک درست از این موضوع است که برای برخی افراد به یک چالش تبدیل شده است . برند سازی را می توان به روش های مختلف تبلیغاتی آغاز نمود و به مرور زمان به شکل کامل تری از آن دست یافت . همانطور که از نام آن مشخص است ، واژه ^ برند ^ همان نام تجاری شما می باشد که پس از طی کردن مراحل مختلف به یک عنصر جدی در کسب و کار شما تبدیل می شود . اما روش اصولی و مسیر درست برای برند سازی می تواند قدم های شما محکم تر سازد ، بسیاری از افراد تنها استفاده از LOGO را برای برندینگ کافی می دانند که این مساله صحت نداشته برای عمل و اجرایی سازی مراحل برندینگ یا برند سازی باید از شرایط و موارد متعددی پیروی نمود که یکی از مهمترین آیتم ها برای شروع مراحل Branding استفاده نماد یا نشان تجاری می باشد که باید به شکل مناسبی از آن استفاده نمود . نماد شما باید از استاندارد های لازم برخوردار باشد و متشکل از مفاهیم مرتبط با نوع کسب و کار شما باشد ، به شکلی که بیننده به آسانی موضوع و مفهوم طرح کسب و کار را درک کند و این موضوع به نحوی جذاب با رعایت اصول زیباشناختی به بیننده منتقل شود .
