Search
Close this search box.

سئو بین المللی

سئو بین المللی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

با این 3 تکنیک از اشتباهات سئو بین المللی جلوگیری کنید

سئوی بین المللی بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی جهانی است. در یک وبینارهای اخیر، کارشناسان بازاریابی بین المللی نحوه بهینه سازی را برای بازارهای جدید نشان دادند. سئوی بین المللی مدت هاست که موضوعی داغ برای برندهای سطح سازمانی و شرکت های جهانی بوده است. اما، افزایش سهولت ارتباط با مردم در سراسر جهان به این معنی است که این تاکتیک ها برای تعداد فزاینده ای از مشاغل حیاتی می شوند.

کارشناسان جستجوی بین‌المللی، کلایتون وارویک و گری ریلی از Wordbank و جرمی هفلین از Safeguard Global اخیراً وبیناری را ارائه کردند که برخی از رایج‌ترین مشکلات و راه‌حل‌های آن‌ها را برای بهینه‌سازی برای جستجوگرانی که در کشورهای مختلف زندگی می‌کنند یا به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند، برجسته کردند.

در اینجا سه تکنیک مهم در مورد اینکه چگونه بازاریابان می توانند از اشتباهات سئو بین المللی جلوگیری کنند، آورده شده است. برای internation seo نباید از مدت زمان سئو بگذزیم.

 

استراتژی سئو بین‌المللی
استراتژی سئو بین‌المللی

 

یک استراتژی بین‌المللی مبتنی بر شخصیت بچینید:

به عنوان بازاریاب، مهمترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بفهمیم مشتریان ما چه کسانی هستند و چه زمانی و چگونه خرید می کنند. ” با ورود به بازارهای بین المللی جدید، به احتمال زیاد شخصیت های هدفمند ایجاد خواهید کرد. “

اکثر مشتریان جدید از همان ابتدا آماده خرید نیستند، بنابراین بازاریابان باید قبل از اصرار برای تبدیل، آنها را از طریق محتوا و تجربیات مرتبط راهنمایی کنند. برای کمک به این فرآیند، توصیه می‌کنیم هنگام دستیابی به بازارهای بین‌المللی از شخصیت‌های مشتری استفاده کنید. این می تواند به بازاریابان کمک کند تا نیازهای مخاطبان جدید خود را بهتر درک کنند. با این حال، برای اطمینان از اینکه این پرسوناها به طور دقیق مخاطبان را منعکس می کنند، بازاریابان باید به داده های جستجوی بین المللی توجه کنند تا فرصت بازار را برای برندهای خود تعیین کنند.

ما متوجه شدیم که ابزار خوبی برای تعیین کمیت این برنامه ‌ریز وجود داشته باشد، کلمات کلیدی گوگل است. برای اندازه گیری علاقه در یک بازار هدف فوق العاده است. توصیه می‌کنیم از برنامه‌ ریز یا ابزارهای موجود برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی در سطح ملی، جهانی و منطقه‌ای در این بازارهای جدید استفاده کنید.

 

بهینه سازی تجربه کاربر
بهینه سازی تجربه کاربر

 

بهینه سازی تجربه کاربر بین المللی:

هرچقدر که ما تجربه کاربر را در داخل کشور در نظر می گیریم، اغلب در بازارهای دیگر نادیده گرفته می شود. ما UX خود را بر اساس آنچه ایرانی ها دوست دارند سفارشی کرده‌ایم، و داشتن چنین سطحی از توجه به آنچه کاربران در بازارهای جدید در کشورهای مختلف می‌خواهند بسیار مهم است.

به بازاریابان توصیه می کنیم که استفاده از ابزارها و تجربیات را برای محصول یا خدمات خود در نظر بگیرند. به طور خاص، موبایل بخش بزرگی از بازار جستجوی ارگانیک را به خود اختصاص داده است (61٪ تا سه ماهه دوم سال 2021). و در حالی که بخش‌های خاصی وجود دارد که افراد بیشتری از طریق دسکتاپ جستجو می‌کنند، بازاریاب‌ها برای بهینه‌سازی این دستگاه‌ها باهوش باشند و به بهترین شکل ممکن هم بر روی نسخه دسکتاپ تمرکز کنند و هم نسخه موبایل وب سایت.

یکی از راه‌های بهینه‌سازی UX، پیروی از دستورالعمل‌های Google Page Experience است. به روز رسانی Page Experience، که در سال های گذشته عرضه شد، به سایت ها با سیگنال های تجربه کاربری با کیفیت بالا، مانند امنیت قابل اعتماد، سرعت صفحه بهینه، سازگاری با موبایل و موارد دیگر پاداش می دهد. بازاریابان می توانند گزارش تجربه صفحه را در کنسول جستجوی گوگل بررسی کنند تا مطمئن شوند محتوای آنها تجربیات خوبی را برای کاربران بین المللی فراهم می کند.

فراتر از آن، بازاریابان باید روی بهینه‌سازی اقدامات مورد نظر در بین مخاطبان بین‌المللی خود تمرکز کنند: ” برای محتوای کم‌قیف یا محتوای تبدیل، ایده خوبی است که طیف وسیعی از ملاحظات UX فرهنگی را در صفحات فرود کلیدی آزمایش کنید، به‌ویژه زمانی که در یک بازار جدید و شما 100% از بهترین نوع عناصر طراحی که باید بر اساس مخاطبان هدف استفاده کنید مطمئن نیستید.”

توجه به سبک‌های متن، پالت‌های رنگی، انواع تصاویر و زبان‌های مورد استفاده در صفحات فرود شما می‌تواند به اطمینان از طنین‌اندازی محتوای شما با این گروه‌های مخاطب جدید کمک کند.

 

اطمینان حاصل کنید که عناصر فنی در یک راستا قرار دارند:

اگر به دنبال سئو بین المللی هستید باید بدانید که بازاریابان باید هنگام بهینه سازی محتوای خود برای مخاطبان بین المللی با توسعه دهندگان وب همکاری نزدیک داشته باشند زیرا نادیده گرفته شدن مسائل فنی اغلب می تواند کمپین ها و بازار هدف را از مسیر خارج کند. برای دیدن مناطقی که می توانید تنظیمات فنی خود را بهبود بخشید، شروع به بررسی سایت خود کنید. “یک لیست تهیه کنید و در اختیار توسعه دهندگان را طراحان وب خود قرار دهید تا بخش هایی که مد نظر است حذف یا افزوده شود.”

 

سرعت بارگذاری صفحه
سرعت بارگذاری صفحه

 

دقیق تر، آن ها را به اهمیت سرعت بارگذاری صفحه در بازار واقف کنید: « همه ما می دانیم که سرعت صفحه برای سئو و بهینه سازی چقدر مهم است. ما نمی‌خواهیم هزینه هایی که باری تبلیغات کرده ایم، یا زمانی که بازاریابی گذاشته ایم را به خاطر یک سرعت پایین صفحه از بین ببریم . »

ابزارهایی مانند PageSpeed Insights  می توانند به بازاریابان کمک کنند تا عملکرد سایت خود را بر اساس Core Web Vitals Google و زمان بارگذاری توصیه شده بسنجند در همین زمینه می توانید با ابزارهای تست سرعت سایت آشنا شوید.

سرعت صفحه تنها عاملی نیست که بازاریابان باید در نظر بگیرند. وقتی به بازارهای بین‌المللی یا سئو بین المللی نگاه می‌کنید، CMS و افزونه‌های چندزبانه پتانسیل ایجاد یا شکستن کمپین‌ها را دارند. این چارچوب‌های فناوری باید بتوانند با منطقه و زبان جستجوگر سازگار شوند تا از تجربیات ضعیف جلوگیری کنند.

CMS و افزونه‌های محلی‌سازی می‌توانند تأثیر زیادی بر میزان مؤثر بودن کمپین‌های جستجو داشته باشند، آنها می‌توانند بر تعداد چیزهایی که می‌توانید بهینه‌سازی و آزمایش کنید تأثیر بگذارند. بسته به نحوه ساخت CMS و ابزارهای ترجمه، ممکن است نتوانید جنبه های فنی را به طور کامل بهینه کنید و این ممکن است بر عملکرد جستجو تأثیر بگذارد. حداقل، بازاریابان باید از CMS استفاده کنند که به آنها امکان می دهد زبان و اطلاعات منطقه را در تگ hreflang تنظیم کنند. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا زمینه زبانی و جغرافیایی را درک کنند و در نهایت، مرتبط ترین نتایج را به مخاطبان بین المللی شما ارائه دهند.

در حال حاضر یکی از بهترین cms های رایگان در سطح جهان برای وب سایت با موضوعات مختلف، وردپرس است. اکنون با وردپرس بیشتر آشنا شوید و آن را دانلود کنید.

دنیای ما بیشتر از همیشه به هم متصل است و تعداد فزاینده ای از برندها باید اطمینان حاصل کنند که محتوای آنها نیازهای جستجوگران خارج از بازارهای محلی آنها را برآورده می کند. نادیده گرفتن ملاحظات سئو بین المللی می تواند به معنای هدر رفتن تلاش های جستجو و از دست رفتن فرصت ها باشد.

مطالب جذاب رو در ایمیلتون دریافت کنید

هم اکنون در مجله پارسی طرح ایرانیان عضو شوید.

پیشنهاد میکنیم:

رشته گرافیک
آخرین مطالب

از رشته گرافیک چه می دانید؟

اهمیت و کاربردهای رشته گرافیک در دنیای مدرن در دنیای مدرن امروزی، رشته گرافیک یکی از مهمترین و پرکاربردترین حوزه‌های هنری و فناوری است که

چرا و چه موقع به اربیل عراق سفر کنیم؟
رپورتاژ خبری

چرا و چه موقع به اربیل عراق سفر کنیم؟

چرا و چه موقع به اربیل عراق سفر کنیم؟ شهر هزارساله اربیل، پایتخت اقلیم کردستان و هم‌مرز با ایران و ترکیه است. اربیل و جاذبه‌های