Search
Close this search box.

فروشگاه های غیرقابل اعتماد کدامند ؟

فروشگاه های غیرقابل اعتماد کدامند ؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

فروشگاه های غیرقابل اعتماد کدامند ؟

با وجود رشد روز افزون تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران  ، همه این فروشگاه ها برای خرید مناسب نیستند ، چیزی نزدیک به ۷۰% فروشگاه های اینترنتی نمی توانند اعتماد سازی مناسبی داشته باشند .
برخی از دلایلی که هیچگاه فروشگاه شما را مانند دیجی کالا یا بهتر از آن نمی کند موارد هستند که در این مطلب به آن ها اشاره میکنیم .

انتخاب تصاویر بی کیفیت و نا مناسب !

اکثر فروشگاه های اینترنتی حتی زمان اندکی برای *  طراحی تصاویر تبلیغاتی * محصولات خود صرف نمی کنند ، در صورتی که تصویر یک محصول در مرحله ی اول مقابل دیدگان مخاطب قرار میگیرد و استفاده صحیح از تصاویر بسیار حائز اهمیت است .

این دسته از افراد گاها ترجیح می دهند از تصاویر محصولات رقبا استفاده کنند ، که این دقیقا همان مشکل است و نباید از این روش استفاده شود .

معمولا یک فروشگاه خاص ، هم از * تصاویر اشتراکی  * استفاده می کند و هم از تصاویر اختصاصی ، چرا که شما از طریق تصاویر می توانید بخش مهم از نظر مثبت مخاطب را بدست آورید .

فروش محصول بدون توضیحات کافی ممنوع !

لیست فروشگاه های مجاز اینترنتی در کشور محدود هستند ، وب سایت هایی که تمام موارد را رعایت کرده باشند تعدادشان محدود است و اندک فروشگاه هایی هستند که برای اعتماد سازی زمان مناسبی صرف میکنند ، در میان این موارد ، پرداختن به توضیحات محصول بسیار مهم و یک ویژگی محسوب می شود ، فروشگاه های زیادی هستند که حتی برای اینکه مخاطب را به خرید محصول تشویق کنند ، زمانی برای توضیحات درباره محصول نمی گذارند ! ، متاسفانه این اتفاق در زمانی رخ می دهد که خریداران نیازمند توضیح و درک کامل از محصولات هستند و اگر نتوانید آن ها را قانع کنید ، از شما خریدی انجام نمی دهند .

برخی فقط فروشنده هستند 

متاسفانه اغلب صاحبان فروشگاه های اینترنتی درک درستی از کاری که انجام می دهند ندارند ، فقط می فروشند و نمی دانند این فروش باید به پشتوانه حمایت از مصرف کننده باشد ، بدون پشتیبانی مناسب نمی توانید ماندگار باشید ! . باید حداقل مسئولیت فروش بر عهده گرفته شود و محصولات را در سلامتی کامل به دست مصرف کننده برسانید .

لطفا کارت به کارت کنید !

در دورانی که فروشگاه های اینترنتی به اسانی می توانند به درگاه های معتبر بانکی متصل شوند و نقل و انتقالات مالی در بستر اینترنت را اعتبارسنجی و امنیت آن را افزایش دهند ، استفاده از شیوه کارت به کارت در شرایط فعلی یک روش کاملا نا امین محسوب می شود ، مگر در شرایط خاص و به درخواست مشتریان .

نداشتن نماد اعتماد الکترونیک

یکی از مواردی که باعث می شود یک کسب و کار در اینترنت مورد اعتماد قرار بگیرد ، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت داده می شود ، نداشتن این نماد نشانه ی یک ضعف امنیتی و اعتمادسازی برای هر فروشگاه اینترنتی محسوب می شود .

همانطور که چندی پیش در مطلبی به * نکاتی که باعث شکست در تبلیغات می شود * اشاره کردیم ، اینار شما باید به موارد امنیتی ، حریم خصوصی ، استفاده از تکنیک ها و روش های اعتماد سازی برای افزایش فروش خود استفاده نمایید ، در غیر اینصورت مشتریانی که هوشندانه برای خرید اینترنتی خود اقدام می کنند به سراغ شما نخواهند آمد .

از هم اکنون از روش های اعتماد سازی فروشگاه خود استفاده کرده و فروش خود را چند برابر کنید .

مطالب جذاب رو در ایمیلتون دریافت کنید

هم اکنون در مجله پارسی طرح ایرانیان عضو شوید.

پیشنهاد میکنیم:

رنگ چوب با کیفیت از کجا بخریم
رپورتاژ خبری

رنگ چوب با کیفیت از کجا بخریم

هنر و مهارت استفاده از چوب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین متریال‌های دکوراسیونی در جوامع مختلف است که به ما یادآوری می‌کند چوب،

عکاسی پرتره
ابزار طراحی

عکاسی پرتره چیست؟

عکاسی پرتره، به طور کلی، به نقاشی، عکس یا هر نوع تصویر دیگری از صورت یک شخص گفته می‌شود که هدف آن نمایش شخصیت یا