فروشگاه های غیرقابل اعتماد کدامند ؟
با وجود رشد روز افزون تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران ، همه این فروشگاه ها برای خرید مناسب نیستند ، چیزی نزدیک به ۷۰% فروشگاه های اینترنتی نمی توانند اعتماد سازی مناسبی داشته باشند .
برخی از دلایلی که هیچگاه فروشگاه شما را مانند دیجی کالا یا بهتر از آن نمی کند موارد هستند که در این مطلب به آن ها اشاره میکنیم .
انتخاب تصاویر بی کیفیت و نا مناسب !
اکثر فروشگاه های اینترنتی حتی زمان اندکی برای * طراحی تصاویر تبلیغاتی * محصولات خود صرف نمی کنند ، در صورتی که تصویر یک محصول در مرحله ی اول مقابل دیدگان مخاطب قرار میگیرد و استفاده صحیح از تصاویر بسیار حائز اهمیت است .
این دسته از افراد گاها ترجیح می دهند از تصاویر محصولات رقبا استفاده کنند ، که این دقیقا همان مشکل است و نباید از این روش استفاده شود .
معمولا یک فروشگاه خاص ، هم از * تصاویر اشتراکی * استفاده می کند و هم از تصاویر اختصاصی ، چرا که شما از طریق تصاویر می توانید بخش مهم از نظر مثبت مخاطب را بدست آورید .
فروش محصول بدون توضیحات کافی ممنوع !
برخی فقط فروشنده هستند
لطفا کارت به کارت کنید !
در دورانی که فروشگاه های اینترنتی به اسانی می توانند به درگاه های معتبر بانکی متصل شوند و نقل و انتقالات مالی در بستر اینترنت را اعتبارسنجی و امنیت آن را افزایش دهند ، استفاده از شیوه کارت به کارت در شرایط فعلی یک روش کاملا نا امین محسوب می شود ، مگر در شرایط خاص و به درخواست مشتریان .
نداشتن نماد اعتماد الکترونیک
یکی از مواردی که باعث می شود یک کسب و کار در اینترنت مورد اعتماد قرار بگیرد ، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت داده می شود ، نداشتن این نماد نشانه ی یک ضعف امنیتی و اعتمادسازی برای هر فروشگاه اینترنتی محسوب می شود .
همانطور که چندی پیش در مطلبی به * نکاتی که باعث شکست در تبلیغات می شود * اشاره کردیم ، اینار شما باید به موارد امنیتی ، حریم خصوصی ، استفاده از تکنیک ها و روش های اعتماد سازی برای افزایش فروش خود استفاده نمایید ، در غیر اینصورت مشتریانی که هوشندانه برای خرید اینترنتی خود اقدام می کنند به سراغ شما نخواهند آمد .
از هم اکنون از روش های اعتماد سازی فروشگاه خود استفاده کرده و فروش خود را چند برابر کنید .