فروشگاه های غیرقابل اعتماد کدامند ؟

فروشگاه های غیرقابل اعتماد کدامند ؟

دسترسی سریع

فروشگاه های غیرقابل اعتماد کدامند ؟

با وجود رشد روز افزون تعداد فروشگاه های اینترنتی در ایران  ، همه این فروشگاه ها برای خرید مناسب نیستند ، چیزی نزدیک به ۷۰% فروشگاه های اینترنتی نمی توانند اعتماد سازی مناسبی داشته باشند .
برخی از دلایلی که هیچگاه فروشگاه شما را مانند دیجی کالا یا بهتر از آن نمی کند موارد هستند که در این مطلب به آن ها اشاره میکنیم .

انتخاب تصاویر بی کیفیت و نا مناسب !

اکثر فروشگاه های اینترنتی حتی زمان اندکی برای *  طراحی تصاویر تبلیغاتی * محصولات خود صرف نمی کنند ، در صورتی که تصویر یک محصول در مرحله ی اول مقابل دیدگان مخاطب قرار میگیرد و استفاده صحیح از تصاویر بسیار حائز اهمیت است .

این دسته از افراد گاها ترجیح می دهند از تصاویر محصولات رقبا استفاده کنند ، که این دقیقا همان مشکل است و نباید از این روش استفاده شود .

معمولا یک فروشگاه خاص ، هم از * تصاویر اشتراکی  * استفاده می کند و هم از تصاویر اختصاصی ، چرا که شما از طریق تصاویر می توانید بخش مهم از نظر مثبت مخاطب را بدست آورید .

فروش محصول بدون توضیحات کافی ممنوع !

لیست فروشگاه های مجاز اینترنتی در کشور محدود هستند ، وب سایت هایی که تمام موارد را رعایت کرده باشند تعدادشان محدود است و اندک فروشگاه هایی هستند که برای اعتماد سازی زمان مناسبی صرف میکنند ، در میان این موارد ، پرداختن به توضیحات محصول بسیار مهم و یک ویژگی محسوب می شود ، فروشگاه های زیادی هستند که حتی برای اینکه مخاطب را به خرید محصول تشویق کنند ، زمانی برای توضیحات درباره محصول نمی گذارند ! ، متاسفانه این اتفاق در زمانی رخ می دهد که خریداران نیازمند توضیح و درک کامل از محصولات هستند و اگر نتوانید آن ها را قانع کنید ، از شما خریدی انجام نمی دهند .

برخی فقط فروشنده هستند 

متاسفانه اغلب صاحبان فروشگاه های اینترنتی درک درستی از کاری که انجام می دهند ندارند ، فقط می فروشند و نمی دانند این فروش باید به پشتوانه حمایت از مصرف کننده باشد ، بدون پشتیبانی مناسب نمی توانید ماندگار باشید ! . باید حداقل مسئولیت فروش بر عهده گرفته شود و محصولات را در سلامتی کامل به دست مصرف کننده برسانید .

لطفا کارت به کارت کنید !

در دورانی که فروشگاه های اینترنتی به اسانی می توانند به درگاه های معتبر بانکی متصل شوند و نقل و انتقالات مالی در بستر اینترنت را اعتبارسنجی و امنیت آن را افزایش دهند ، استفاده از شیوه کارت به کارت در شرایط فعلی یک روش کاملا نا امین محسوب می شود ، مگر در شرایط خاص و به درخواست مشتریان .

نداشتن نماد اعتماد الکترونیک

یکی از مواردی که باعث می شود یک کسب و کار در اینترنت مورد اعتماد قرار بگیرد ، داشتن نماد اعتماد الکترونیک است که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت داده می شود ، نداشتن این نماد نشانه ی یک ضعف امنیتی و اعتمادسازی برای هر فروشگاه اینترنتی محسوب می شود .

همانطور که چندی پیش در مطلبی به * نکاتی که باعث شکست در تبلیغات می شود * اشاره کردیم ، اینار شما باید به موارد امنیتی ، حریم خصوصی ، استفاده از تکنیک ها و روش های اعتماد سازی برای افزایش فروش خود استفاده نمایید ، در غیر اینصورت مشتریانی که هوشندانه برای خرید اینترنتی خود اقدام می کنند به سراغ شما نخواهند آمد .

از هم اکنون از روش های اعتماد سازی فروشگاه خود استفاده کرده و فروش خود را چند برابر کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
دسته بندی ها
  • جدیدترین مطالب
  • آموزش سئو
  • آموزش طراحی لوگو
  • آموزش طراحی وب
  • آموزش HTML CSS
  • ابزار طراحی
  • آموزش بازاریابی
  • رپورتاژ خبری
  • مطالب ویژه
  • موضوعات مرتبط با چاپ
  • هوش مصنوعی
دسته بندی فروشگاه
  • کارت ویزیت لایه باز بیمه
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز پزشکی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز پوشاک
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز دکور و تزئینات
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز فرهنگی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.صنعتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.مسافرتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز تکنولوژی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.شهری
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز ص.غذایی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.مجالس
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.ورزشی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.بهداشتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.ساختمانی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز لوازم کادوئی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز لوازم خانگی
    VIP