
فقط ۵ ثانیه فرصت دارید تا غریبهای پشت تلفن را به شنیدن حرفتان علاقهمند کنید! اگر در همین چند ثانیه اول چیزی نگویید که برای او مهم باشد، تماس شما هم مثل صدها تماس تبلیغاتی دیگر قطع میشود. فروش تلفنی، بهخصوص زمانی که طرف مقابل اصلا شما را نمیشناسد، یکی از سختترین شکلهای فروش است. […]
آخرین مطالب
شغل بازاریابی چیست؟ شغل بازاریابی به زبان ساده، فعالیتی است که به کسبوکارها کمک میکند تا محصولات یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کرده، آنها را ترغیب به خرید کنند و در نهایت، رابطه طولانیمدتی با آنها برقرار کنند. این کار شامل طیف گستردهای از فعالیتها است، از جمله:
هنر و مهارت استفاده از چوب به عنوان یکی از قدیمیترین و محبوبترین متریالهای دکوراسیونی در جوامع مختلف است که به ما یادآوری میکند چوب، از روزهای اولیه تاریخ انسانیت در زندگی ما حضور داشته است. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و توسعه روشهای جدید، استفاده از چوب در ساخت و
عکاسی پرتره، به طور کلی، به نقاشی، عکس یا هر نوع تصویر دیگری از صورت یک شخص گفته میشود که هدف آن نمایش شخصیت یا ماهیت آن شخص است. پرترهها میتوانند به صورتهای مختلفی از جمله نقاشی، طراحی، مجسمهسازی، عکاسی و حتی هنرهای دیجیتال خلق شوند. در خلق عکاسی پرتره،
روانشناسی رنگ قرمز؛ قرمز رنگی گرم، پرشور و قوی است که در تبلیغات برای جلب توجه و القای احساسات مختلف به کار میرود. روانشناسی رنگ قرمز در تبلیغات برخی از مهمترین معانی و تداعیهای روانشناسی رنگ قرمز عبارتند از: هیجان و اشتیاق: قرمز میتواند شور و اشتیاق را
آخرین محصولات فروشگاه
SEO & WEBDESIGN: SVR FARAHANI
2016-2025
THEME VER 8.0