
فقط ۵ ثانیه فرصت دارید تا غریبهای پشت تلفن را به شنیدن حرفتان علاقهمند کنید! اگر در همین چند ثانیه اول چیزی نگویید که برای او مهم باشد، تماس شما هم مثل صدها تماس تبلیغاتی دیگر قطع میشود. فروش تلفنی، بهخصوص زمانی که طرف مقابل اصلا شما را نمیشناسد، یکی از سختترین شکلهای فروش است. […]
آخرین مطالب
آینده تبلیغات: روندها و تکنولوژیهای نوین آینده تبلیغات به عنوان یکی از ارکان اصلی بازاریابی، همواره در حال تحول و تغییر است. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار مصرفکنندگان، آینده تبلیغات به سمت نوآوری و استفاده از تکنولوژیهای جدید پیش میرود. در این مقاله از مجله پارسی طرح ایرانیان، به
تبلیغات محیطی: فرصتها و چالشها تبلیغات محیطی یکی از روشهای مؤثر در بازاریابی است که به برندها این امکان را میدهد تا پیامهای خود را در فضاهای عمومی به مخاطبان منتقل کنند. این نوع تبلیغات شامل بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی، تبلیغات در وسایل نقلیه عمومی، و دیگر اشکال تبلیغاتی است که
نقش داده ها در بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی چیست؟ در دنیای امروز، دادهها به عنوان یکی از ارزشمندترین داراییها برای کسبوکارها شناخته میشوند. استفاده از دادهها برای بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی میتواند به برندها کمک کند تا به نتایج بهتری دست یابند و بازگشت سرمایه (ROI) خود را افزایش دهند. در این
تبلیغات و تأثیر آن بر برندینگ تبلیغات و تأثیر آن بر برندینگ به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در بازاریابی، نقش بسیار مهمی در شکلگیری و تقویت برندها ایفا میکند. در این مقاله، به بررسی تأثیر تبلیغات بر برندینگ، انواع تبلیغات، استراتژیهای مؤثر، و چالشهایی که برندها در این زمینه
آخرین محصولات فروشگاه
SEO & WEBDESIGN: SVR FARAHANI
2016-2025
THEME VER 8.0