چرا باید دانش تبلیغاتی خود را افزایش دهیم ؟
یکی از بخش هایی که در وب سایت پارسی طرح ایرانیان همواره به صورت تخصصی و ویژه به آن پرداخته می شوند ، تهیه و تولید محتوای آموزشی در حوزه گرافیک و تبلیغات است . این بخش به این دلیل راه اندازی شده است که متاسفانه در کشور ما در حوزه تبلیغات آنلاین و آفلاین ضعف های بسیاری دیده می شود و این موضوع سبب شده است تا گاها شاهد طرح های گرافیکی با کیفیت مطلوبی نباشیم . از سوی دیگر عدم دانش برخی صاحبان مشاغل سبب مشکلاتی برایشان می شود که متاسفانه هنگام پرداختن به تبلیغات برای کسب و کار خود شاهد ضعف های بسیار ، ضرر های فراوان و هدر رفت سرمایه آن ها برای تبلیغات شان می شود ، طبیعی است افزایش و ارتقاء سطح دانش شما که صاحب یک شغل فعال در کشور هستید باعث می شود در میان همکاران و رقبای خود موفقیت بهتری کسب کنید .
در این بین کسب دانش کافی و حداقل در یک طرح مناسب نقش مهمی برای شما دارد و باید به این موضوع توجه داشته باشید که این مساله نه به نوع کسب و کار و یک شغل مرتبط است و نه زمان و مکانی می شناسد ، همواره باید در تلاش باشید تا مهارت های جدید بدست آورید و دانش خود را در زمینه فعالیت شغلی خود ارتقاء دهید .
تبلیغات خود را متمرکز دنبال کنید !
ما در عصر تکنولوژی و مدرن سازی اجتماعی زندگی می کنیم ، در این دنیا به نتایج باور نکردی دست یافتیم ، اینکه شما اگر تنها یک تخصص را به شکل و شیوه ای دقیق دنبال کنید میتوانید به موفقیت های زیادی دست یابید که بسیاری در انجام کارهای مختلف و همزمان نمی توانند مقداری از آن را بدست آورند ، اگر شما یک طراح لوگو هستید و یا هر شغل دیگری در سر دارید قبل از هر چیز باید به این موارد توجه کنید و از خود این سوالات را بپرسید .
1- آیا شما علاقمند به طراحی لوگو هستید یا میخواهید صرفا از این کار کسب در آمد داشته باشید ؟
2- آیا پشت کار کافی برای موفقیت در این مسیر را دارید ؟
3- آیا چون دیگری موفق شده است میخواهید شما این مسیر را طی کنید و موفق می شوید ؟
شاید پاسخی که در ذهن شما ایجاد شود متفاوت باشد اما به صورت قاطعانه می گوییم ، شما باید به صورت درونی علاقه کافی برای انجام یک کار را داشته باشید ، علاقه مهمترین ویژگی برای انجام یک عمل و مسیر موفقیت است . علاقه باعث می شود در سختی های فراوان از پس مشکلات بر آمده و به راه خود با محدودیت فراوان ادامه دهید ، اگر دیگری موفق شده دلیل وجود ندارد شما هم موفق باشید ، خصوصا زمانی که نکاتی که در ابتدای این جمله برای شما را ذکر کرده ام را رعایت نکرده باشید .
ما در این مطلب درباره نمیخواهیم به موضوعات روانشاسی بپردازیم ، اما روانشناسی و یا روانشناختی بخشی بزرگ از تصمیماتی که در شغل خود میگیریم را تشکیل می دهد ، شما باید بدانید برای موفقیت ابتدا باید از این دیدگاه ها و این سوالات پاسخ درست به دست آورید ، سپس برای موفقیت در این مسیر باید هدف خود را درست تعیین کنید و بر روی آن متمرکز شوید .
بسیاری از جوانان و افرادی که صاحب یک شغل هستند ، علاقه خاصی به کاری که انجام می دهند ندارد ، صرفا بر روی دیده ها و شنیده قدم بر عرصه کسب و کارشان می گذارند ، به همین گاها شکست های زیادی پشت سر میگذارد و اغلب هم عبرت نمیگیرند و مجدد مسیر اشتباه خود را دنبال میکنند ، ما به شما توصیه میکنیم ، اگر میخواهید در تبلیغات چه آنلاین و چه در مدل آفلاین موفقیت شوید ، باید بر روی کسب و کار خود هدف گذاری کنید ، علم و دانش خود را افزایش دهید و از راه کار هایی که ما در بخش مقالات تخصصی ذکر میکنیم بهره کافی را به ببرید و دستور العمل ها و نکات ذکر شده توجه داشته باشید .
در تبلیغات اینترنتی رقبا صبر نمیکنند !
در گذشته وقتی به دنبال راه اندازی یک کسب و کار در محله یا منطقه ای در اطراف محل سکونت خود بودیم ، شاید در یک فاصله ی زیاد شما رقیبی را نمیدید که بخواهید با آن برای جذب مشتری بیشتر دست به تکاپوی بیشتر بگذارید و این مساله شاید برای برخی ها خوشایند به نظر میرسید ، اما کاملا یک سکون بدون پیشرفت به حساب می آمد ، اما در سطح اینترنت این ماجرا کاملا متفاوت است ، اگر شما زمان را دست دهید یعنی یک مشتریان را از دست داده اید ، در فضای مجازی و سایت اینترنتی شما دیگر مانند یک کسبه محله یا منطقه نیستید ، شما در کنار خود صد ها رقیت مشاهده می کنید که برای به دست آوردن مشتریان جدید و فروش محصول خود حتی در روزهای تعطیل هم فعال هستند ! . برای اینکه از روند توسعه و افزایش فروش محصول خود عقب نمانید باید از دانش تبلیغاتی جدید بهره مند باشید و از زمان خود به نحوه مناسب و بهینه تری برای کسب رضایت مشتریان اینترنتی استفاده نمایید ، در غیر اینصورت متاسفانه شکست انتظار شما را میکشد .
این مطلب قابلیت بروز رسانی دارد .