دانش تبلیغاتی

چرا باید دانش تبلیغاتی خود را افزایش دهیم ؟

دسترسی سریع

چرا باید دانش تبلیغاتی خود را افزایش دهیم ؟

یکی از بخش هایی که در وب سایت پارسی طرح ایرانیان همواره به صورت تخصصی و ویژه به آن پرداخته می شوند ، تهیه و تولید محتوای آموزشی در حوزه گرافیک و تبلیغات است . این بخش به این دلیل راه اندازی شده است که متاسفانه در کشور ما در حوزه تبلیغات آنلاین و آفلاین ضعف های بسیاری دیده می شود و این موضوع سبب شده است تا گاها شاهد طرح های گرافیکی با کیفیت مطلوبی نباشیم . از سوی دیگر عدم دانش برخی صاحبان مشاغل سبب مشکلاتی برایشان می شود که متاسفانه هنگام پرداختن به تبلیغات برای کسب و کار خود شاهد ضعف های بسیار ، ضرر های فراوان و هدر رفت سرمایه آن ها برای تبلیغات شان می شود ، طبیعی است افزایش و ارتقاء سطح دانش شما که صاحب یک شغل فعال در کشور هستید باعث می شود در میان همکاران و رقبای خود موفقیت بهتری کسب کنید .

در این بین کسب دانش کافی و حداقل در یک طرح مناسب نقش مهمی برای شما دارد و باید به این موضوع توجه داشته باشید که این مساله نه به نوع کسب و کار و یک شغل مرتبط است  و نه زمان و مکانی می شناسد ، همواره باید در تلاش باشید تا مهارت های جدید بدست آورید و دانش خود را در زمینه فعالیت شغلی خود ارتقاء دهید .

تبلیغات خود را متمرکز دنبال کنید !

ما در عصر تکنولوژی و مدرن سازی اجتماعی زندگی می کنیم ، در این دنیا به نتایج باور نکردی دست یافتیم ، اینکه شما اگر تنها یک تخصص را به شکل و شیوه ای دقیق دنبال کنید میتوانید به موفقیت های زیادی دست یابید که بسیاری در انجام کارهای مختلف و همزمان نمی توانند مقداری از آن را بدست آورند ، اگر شما یک طراح لوگو هستید و یا هر شغل دیگری در سر دارید قبل از هر چیز باید به این موارد توجه کنید و از خود این سوالات را بپرسید .

1- آیا شما علاقمند به طراحی لوگو هستید یا میخواهید صرفا از این کار کسب در آمد داشته باشید ؟

2- آیا پشت کار کافی برای موفقیت در این مسیر را دارید ؟

3- آیا چون دیگری موفق شده است میخواهید شما این مسیر را طی کنید و موفق می شوید ؟

شاید پاسخی که در ذهن شما ایجاد شود متفاوت باشد اما به صورت قاطعانه می گوییم ، شما باید به صورت درونی علاقه کافی برای انجام یک کار را داشته باشید ، علاقه مهمترین ویژگی برای انجام یک عمل و مسیر موفقیت است . علاقه باعث می شود در سختی های فراوان از پس مشکلات بر آمده و به راه خود با محدودیت فراوان ادامه دهید ، اگر دیگری موفق شده دلیل وجود ندارد شما هم موفق باشید ، خصوصا زمانی که نکاتی که در ابتدای این جمله برای شما را ذکر کرده ام را رعایت نکرده باشید .

ما در این مطلب درباره نمیخواهیم به موضوعات روانشاسی بپردازیم ، اما روانشناسی و یا روانشناختی بخشی بزرگ از تصمیماتی که در شغل خود میگیریم را تشکیل می دهد ، شما باید بدانید برای موفقیت ابتدا باید از این دیدگاه ها و این سوالات پاسخ درست به دست آورید ، سپس برای موفقیت در این مسیر باید هدف خود را درست تعیین کنید و بر روی آن متمرکز شوید .

بسیاری از جوانان و افرادی که صاحب یک شغل هستند ، علاقه خاصی به کاری که انجام می دهند ندارد ، صرفا بر روی دیده ها و شنیده قدم بر عرصه کسب و کارشان می گذارند ، به همین گاها شکست های زیادی پشت سر میگذارد و اغلب هم عبرت نمیگیرند و مجدد مسیر اشتباه خود را دنبال میکنند ، ما به شما توصیه میکنیم ، اگر میخواهید در تبلیغات چه آنلاین و چه در مدل آفلاین موفقیت شوید ، باید بر روی کسب و کار خود هدف گذاری کنید ، علم و دانش خود را افزایش دهید و از راه کار هایی که ما در بخش مقالات تخصصی ذکر میکنیم بهره کافی را به ببرید و دستور العمل ها و نکات ذکر شده توجه داشته باشید .

در تبلیغات اینترنتی رقبا صبر نمیکنند !

در گذشته وقتی به دنبال راه اندازی یک کسب و کار در محله یا منطقه ای در اطراف محل سکونت خود بودیم ، شاید در یک فاصله ی زیاد شما رقیبی را نمیدید که بخواهید با آن برای جذب مشتری بیشتر دست به تکاپوی بیشتر بگذارید و این مساله شاید برای برخی ها خوشایند به نظر میرسید ، اما کاملا یک سکون بدون پیشرفت به حساب می آمد  ، اما در سطح اینترنت این ماجرا کاملا متفاوت است ، اگر شما زمان را دست دهید یعنی یک مشتریان را از دست داده اید ، در فضای مجازی و سایت اینترنتی شما دیگر مانند یک کسبه محله یا منطقه نیستید ، شما در کنار خود صد ها رقیت مشاهده می کنید که برای به دست آوردن مشتریان جدید و فروش محصول خود حتی در روزهای تعطیل هم فعال هستند ! . برای اینکه از روند توسعه و افزایش فروش محصول خود عقب نمانید باید از دانش تبلیغاتی جدید بهره مند باشید و از زمان خود به نحوه مناسب و بهینه تری برای کسب رضایت مشتریان اینترنتی استفاده نمایید ، در غیر اینصورت متاسفانه شکست انتظار شما را میکشد .

این مطلب قابلیت بروز رسانی دارد .

7 پاسخ

  1. الان اکثر کسایی که تبلیغ می دن تو اینترنت بیشتر از روی تجربه یا شنیده های دیگرانه . کسی زیاد دنبال دانش و این چیزا نیست !

  2. سلام یه سوال الان همین عکسی که بنر ثابت هست وعکس خودتون روش درج شده نوشتید تبلیغات افراطی ممنوع
    سایز این بنر چند هست که به این خوبی وزیبایی درسایت قرارگرفته من تو کف اینم ؟
    میشه بگید

  3. مطلب خوبی بود .
    دقیقا چیزیکه گفتید امروزه کاربرد داره . من خودم ی مغازه دارم و میبینم که چطور رقیبها تلاش میکنند باید در زمینه تبلیغات علم خودم رو تا جایی که میتونم بالا ببرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
دسته بندی ها
  • جدیدترین مطالب
  • آموزش سئو
  • آموزش طراحی لوگو
  • آموزش طراحی وب
  • آموزش HTML CSS
  • ابزار طراحی
  • آموزش بازاریابی
  • رپورتاژ خبری
  • مطالب ویژه
  • موضوعات مرتبط با چاپ
  • هوش مصنوعی
دسته بندی فروشگاه
  • کارت ویزیت لایه باز بیمه
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز پزشکی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز پوشاک
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز دکور و تزئینات
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز فرهنگی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.صنعتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.مسافرتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز تکنولوژی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.شهری
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز ص.غذایی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.مجالس
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.ورزشی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.بهداشتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.ساختمانی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز لوازم کادوئی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز لوازم خانگی
    VIP