قوانین سایت

1قوانین عمومی طراحی

کلیه مراحل ثبت و تحویل سفارشات طراحی در مجموعه پارسی طرح ایرانیان در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین بر اساس قانون تجارت الکترونیک در راستای حمایت از حقوق مشتریان انجام می شود ، در مقابل مشتری محترم بر اساس قوانین ثبت سفارش موظف به رعایت الزامات می باشد . در این راستا در صورتی که تغییر و اصلاحاتی در روند ثبت سفارش ، تحویل و قوانین مندرج صورت گیرد ، صفحه قوانین و مقررات بروزرسانی شده و می توانید بر اساس قوانین جدید و بروز شده نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید ، لازم به ذکر است که ثبت سفارش شما نشانگر تایید موارد فوق و پذیرش رعایت و مسئولیت در برابر موارد ذکر شده می باشد .

2نحوه ثبت سفارش

برای شما در منوی سایت آیتمی قرار گرفته است که وارد صفحه ی ثبت سفارش طراحی می شود ، در آنجا برای شما فرمی قرار دادیم که به صورت آنلاین موضوع سفارش خود انتخاب می کنید ، پس از آن وارد مرحله دوم ، ورود اطلاعات سفارش می شوید ، با کلیک بر روی گزینه پرداخت به مرحله سوم ^ تایید پرداخت ^ منتقل می شوید ، در این قیمت می توانید از یکی از درگاه های معتبر بانکی نسبت به پرداخت خود اقدام نمایید .  در صورتی مراحل گفته شده به خوبی و بدون مشکل انجام شود . سفارش شما به دست کارشناسان مجموعه پارسی طرح ایرانیان رسیده و در کوتاه ترین زمان از طریق پست الکترونیکی شما در فرم سفارش نسبت به تایید و مراحل آماده سازی طراحی با شما در ارتباط خواهند بود .

3هزینه طرح ها به چه صورت می باشد ؟
برخی طرح از ابعاد و سبک استانداردی برخوردار هستند و به همین دلیل قیمت ها به صورت ثابت در بخش تعرفه طراحی در پارسی طرح ایرانیان ذکر شده است ، تنها در مواقعی قیمت متغیر و نیازمند بررسی می باشد که در خواست شما در پلن های استاندارد نباشد و نیازمند شرایط متفاوتی است که در این صورت سفارش شما بررسی و مابه تفاوت با شما محاسبه خواهد شد .
4زمان تحویل طرح ها
طرح ها عموما در یک متوسط زمان 24 الی 30 ساعت کاری تحویل داده می شوند و در صورتی که طرح شما در سایز های بیشتر مورد نیاز باشد تا 72 ساعت کاری پس از تایید طرح توسط شما تحویل داده می شود .
5آیا امکان تغییرات و ویرایش طرح وجود دارد ؟
تنها در صورتی که طرح شما نهایی و توسط شما تایید نشده باشد ، امکان ویرایش طرح در مواردی همچون اصلاحات رنگ ، ویرایش برخی متون ، آیکون ها و تصاویر وجود دارد . این اصلاحات نباید چارچوب اصلی موضوع طرح را تغییر دهد . در غیر اینصورت امکان ویرایش وجود ندارد و باید نسبت به سفارش جدید اقدام نمایید .
6چه اطلاعاتی هنگام ارسال سفارش الزامی است ؟
برای ثبت سفارش ، ارسال اطلاعاتی نظیر موضوع طرح ، متن و توضیحات مربوط به طرح ، تصاویر دلخواه ( در صورت تایید کارشناس ) و شماره رسید پرداخت جزو الزامات اولیه به شمار می رود و در صورتی نواقصی در ارسال اطلاعات وجود داشته باشد ، سفارش شما تایید نمی شود کارشناسان ما از طریق ایمیل تا رفع نواقص و ثبت سفارش شما را راهنمایی خواهند کرد .
7آیا امکان بازگشت وجه وجود دارد ؟
پس از تایید سفارش شما امکان بازگشت وجه وجود ندارد و بر اساس شرایط استفاده از خدمات پروسه طراحی شما پیگیری و می توانید از مراحل اصلاح رایگان بهره مند شوید . در مواردی که مبالغ به صورت اشتباه واریز گردد امکان بازگشت وجه وجود دارد و در ساعات کاری و طی شدن مراحل مالی به حساب شما بازگردانده خواهد شد .
8آیا طرح لایه باز طراحی به شما داده می شود ؟
در شرایط عادی صرفا طرح با فرمت نمایشی به شما تحویل داده می شود ، در صورتی که نیازمند طرح psd طراحی خود باشید مبلغی به صورت جداگانه از شما دریافت می شود .
سفارش آنلاین بنر