تبلیغات در سایت های پربازدید

ویژگی تبلیغات در سایت های پربازدید

دسترسی سریع

تبلیغات اینترنتی با توجه به ویژگی هایی که دارد، در سال های گذشته جزو بهترین روش های ” بازاریابی ” محسوب می شوند، در این میان اگر تبلیغات در سایت های پربازدید انجام شود شرایط ویژه تر هم می شود.

اصولا وقتی پای به عرصه تبلیغات آنلاین می گذارید دست شما برای انتخاب یک سایت جهت نمایش آگهی باز است، قیمت های مختلف، میزان بازدید و شرایط متفاوتی که به هر سایت اختصاص می یابد تنوع در این زمینه را بیش از پیش افزایش داده است .

تبلیغات در سایت های پربازدید 

تبلیغات در سطوح مختلف قابل انجام است، این سطح می تواند بر اساس میزان بودجه تعریف شده شما،دانش تبلیغات و بازاریابی، طبقه بندی موضوعی و بسیاری موارد دیگر تعیین شود.

خیلی ها به دنبال سایت پربازدید برای تبلیغات شرکت یا کسب و کار خود هستند و بسیاری به دنبال سایت هایی که از نظر بازدید در سطح متوسط و یا بازدید پایینی دارند می گردند.

در تمامی سطوح شما قابلیت تبلیغات دارید، اما تفاوت ها زمانی به چشم می آید که در جای مناسب، با هدف درست و برنامه صحیح تبلیغاتی تبلیغات بنری یا متنی خود را نمایش ندهید ! .

بسیاری ” طراحی بنر سایت خود را به شکل حرفه ای ” انجام می دهند، بودجه ی تبلیغاتی بالایی دارند و تبلیغات در سایت های پربازدید جزو برنامه ی اصلی آن هاست و همواره تبلیغ خود در بهترین سایت ها به نمایش در می آورند.

 

آیا سایت تبلیغاتی پربازدید همیشه نتیجه می دهند ؟

 

آیا سایت تبلیغاتی پربازدید همیشه نتیجه می دهند ؟

یکی از مسائلی که همیشه مطرح است، آیا اگر از سایت تبلیغاتی پربازدید استفاده کنیم نتیجه کاملی میگیریم. نتیجه ای که بابتش هزینه های سنگینی پرداخت کرده ایم بازمیگردد ! . این یکی از موضوعات مهم و مطرح در میان افرادی است که تبلیغات را همیشه در سایت های بزرگ نشان میدهند.

غالباً اینگونه نیست، یعنی متر و معیار یک تبلیغ هیچگاه نباید حضور در یک سایت پربازدید باشد. در اینکه سایت های پربازدید واقعی ورودی های بالایی به سایت شما منتقل میکنند شکی وجود ندارد، اما در واقعیت هیچگاه همه ورودی ها به مشتری تبدیل نمی شوند، بسیاری از ورودی ها به دلایل مختلفی غیر خرید به سایت شما می آیند.

شاید کنجکاوی، شاید یک بنر جذاب، شاید یک شعار تبلیغاتی بی نظیر، شاید جایگاه بسیار خوب بنر شما در سایت پربازدید و … دلایلی باشد که کاربر را به سایت شما کشانده است. اگر چه جذب کاربران زیادی که روی بنر شما کلیک می کنند و وارد سایت شما می شوند به تنهایی یک نکته مثبت است و اثرات مثبتی رو سایت شما می گذارد به خصوص ” برندسازی برای نام و هویت شرکت شما ” که از ویژگی های تبلیغات بنری در سایت های پربازدید به شما می رود .

 

منظور از سایت تبلیغاتی پربازدید چیست ؟

سایت های تبلیغاتی پربازدید معمولا سایت هایی هستند که در میان کاربران شناخته شده و نمره قابل قبولی گرفته اند، این موضوع را بیشتر در سایت های خبرگزاری شاهد هستیم. برای مثال اکثر سایت های خبرگزاری که در کشور فعالیت میکنند از اعتبار بالایی برخوردار هستند، روزانه کاربران میلیونی به این سایت ها مراجعه میکنند.

از نظر برندینگ و سئو عملکرد فوق العاده در این سایت ها دیده می شود و همین موضوع باعث می شود این سایت ها برای تبلیغات مناسب باشند، چرا که تبلیغ دهنده می داند اگر مبلغ بالایی بابت تبلیغ در این سایت ها پرداخت می کند کلیک های زیادی روی بنرشان می شود و روزانه ورودی های زیادی بدست می آورد.

 

هزینه تبلیغات در سایت های پربازدید

 

هزینه تبلیغات در سایت های پربازدید چقدر است ؟

یکی از سوالاتی که همواره در ذهن  تبلیغ دهندگان وجود دارد، هزینه تبلیغات در سایت های پربازدید است. یک مثل قدیمی است که ” هرچقدر پول بدی آش میخوری ” در تبلیغات دقیقا این موضوع دیده می شود، اگر شما بودجه ی تبلیغاتی زیادی داشته باشید می توانید در سایت های بزرگ تبلیغات انجام دهید.

تعرفه تبلیغات در سایت های پربازدید بسیار بالاست و بسیاری کسب و کارهای نوپا یا کوچک نمی توانند هزینه این تبلیغات را بپردازند. این مساله در دوران کرونا بیش از گذشته به چشم می خورد، کسب وکارهایی که از نظر سرمایه تبلیغاتی به پای برخی شرکت ها نمی رسیدند گاها یا حذف یا به تبلیغات با بازدهی کمتری روی آوردند.

به طور متوسط هزینه تبلیغات بنری در سایت های پربازدید بین 10 الی 100 میلیون تومان در ماه می باشد.

 

سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید

 

آیا سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید وجود دارند ؟

به طور غیر مستفیم بله، هیچگاه شما نباید توقع داشته باشید یک وب سایت پربازدید جایگاه های ویژه ی تبلیغاتی خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار بدهد.مگر در شرایط و شیوه ای خاص مانند سایت های درج آگهی رایگان. در سطح اینترنت سایت های زیادی هستند که شعار درج آگهی رایگان می دهند، اما در عمل محدودیت هایی وجود دارد که هیچگاه همانند درج یک بنر در سایت بزرگ نیست .

با این حال استفاده از این سایت ها در بسیاری موارد مفید ارزیابی می شود، از مطرح ترین این وب سایت ها باید به سایت دیوار و شیپور اشاره داشته باشیم . این دو سایت به شما امکان می دهند که کسب و کار خودتون رو معرفی کنید، اما محدودیت هایی هم برای شما قرار داده اند تا که حدی این موضوع کاملا طبیعی است .

برای مثال آگهی شما هیچوقت در صفحه اصلی دیده نمیشود، آگهی شما هیچگاه در خطوط اول جهت نمایش به کاربر باقی نمی ماند تنها تا زمانی که آگهی بعد منتشر شود در خط اول اگهی دیده می شود، هیچگاه آگهی رایگان امکان درج لینک به وب سایت شما نمی دهد ( مگر در مواردی خاص ) .

 

این مساله تفاوت بزرگ بین یک تبلیغ غیر رایگان با رایگان است، راهکار چیست :

اگر بودجه ی تبلیغاتی شما از ابتدای راه اندازی کسب و کار در حد مناسب فراهم است که مسیر شما کوتاه تر می شود و می توانید از ابتدای راه با یک برنامه درست نسبت به تبلیغات در سایت های پربازدید و مطرح کشور تبلیغ کسب و کار خود را شروع کنید، اما چالش های تبلیغات زمانی بیشتر می شود که شما بودجه تبلیغاتی مناسبی ندارید و میخواهید یک کسب و کار نوپا را به پیشرفت های بیشتر برسانید .

در این شرایط توصیه ما این است، ابتدا سعی یک وب سایت خود را طراحی کنید،  وب سایتی که از نظر رابط کاربری بسیار قوی و هوشمندانه چیدمان و طراحی شده باشد. سپس سعی کنید خدماتی که انجام می دهید را به بهترین شکل به مشتریان ارائه دهید.

سعی کنید مشتریان وفادار ایجاد کنید، مشتریانی که به دفعات از شما خرید کنند.در ادامه ی مسیر سعی کنید از سایت های تبلیغاتی رایگان اما پربازدید نهایت استفاده را ببرید. هرچه بیشتر بهتر. به مرور زمان از درآمدی که بدست می آورید قدم به قدم درصدی را بابت تبلیغات ذخیره کنید، به مرور از تبلیغات کوچک شروع کرده و تبلیغات خود گسترده تر کنید تا برند شما در ذهن مخاطب جای بگیرد.

این موارد راه حل های اولیه ای هستند که می تواند برای شما مفید باشد، امیدوارم کسب و کار شما روز به روز پیشرفت داشته باشد.

سربلند باشید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
دسته بندی ها
  • جدیدترین مطالب
  • آموزش سئو
  • آموزش طراحی لوگو
  • آموزش طراحی وب
  • آموزش HTML CSS
  • ابزار طراحی
  • آموزش بازاریابی
  • رپورتاژ خبری
  • مطالب ویژه
  • موضوعات مرتبط با چاپ
  • هوش مصنوعی
دسته بندی فروشگاه
  • کارت ویزیت لایه باز بیمه
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز پزشکی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز پوشاک
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز دکور و تزئینات
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز فرهنگی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.صنعتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.مسافرتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز تکنولوژی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.شهری
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز ص.غذایی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.مجالس
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.ورزشی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.بهداشتی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز خ.ساختمانی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز آموزشگاه
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز لوازم کادوئی
    VIP
  • کارت ویزیت لایه باز لوازم خانگی
    VIP