Search
Close this search box.

مسیر تبلیغات 1401 به کجا می رود؟

مسیر تبلیغات 1401 به کجا می رود؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تبلیغات اینترنتی در دو سال گذشته و با وجود ویروس کرونا، بسیار پر فراز و نشیب دنبال شد. اتفاقات زیادی در حوزه تبلیغات افتاد، بسیاری رشد کردند و بسیار متضرر شدند. کسب و کارهایی که آمدند بلکه در این شرایط سخت فروش خود را بیشتر کنند اما به نتیجه ی مطلوب نرسیده اند، تمام این اتفاقات فقط در 2 سال و در زمان شیوع ویروس کرونا رخ داد.

 

مسیر تبلیغات 1401 به کجا می رود؟

شرایط اقتصادی تاثیر منفی مستقیمی بر روی کسب و کارهای نوپا و کوچک ایجاد کرد، ما کمتر شاهد ” تبلیغات بنری ” کسب و کارهایی بودیم که در ابتدای راه هستند و با بودجه ی کم شکل گرفته اند. شرایط تورمی کشور، نرخ رکود و سایر موارد از عوامل موثر در نزول شدید تبلیغات در اینترنت بود.

البته این مساله تاثیر چندانی بر روند نمایش تبلیغات برندهای مطرح نداشت، بلکه بسیاری از برندهای بزرگ کشور همواره به تبلیغات خود ادامه دادند و هوشمندانه تر عمل کردند. با گذشت 2 سال از شیوع ویروس کرونا در جهان و تاثیر بسیار منفی در اقتصاد کشورها، اکنون به لطف واکسیناسیون گسترده در کشور شرایط کمی رو به بهبود است و همین مساله کمی به شرایط اقتصادی کسب و کار ها کمک کرده  و شاهد تغییر در روند تبلیغات هستیم.

 

بر اساس بررسی های انجام شده، روند تبلیغات کلیکی در سطح وب در حال رشد بوده و اتفاقات خوبی در این زمینه در حال رخ دادن است، به طوری که برخی کسب و کارها که با ابعاد کوچک تری فعالیت خود را انجام می دهند پای به عرصه تبلیغات گذاشته و برای معرفی خدمات و محصولات خود از تبلیغات آنلاین استفاده میکنند.

 

ابزار تبلیغاتی نجات دهنده در 1400

 

ابزار تبلیغاتی نجات دهنده در 1400 :

تبلیغات 1400 با تغییراتی همراه بود، از طرفی کسب و کارهای نوپا نمی توانستند با بودجه ی کمتر پای به عرصه تبلیغات گسترده ی اینترنتی بگذارند و از سوی ریسک بالای هزینه های تبلیغاتی این اجازه را به این مدل شغل ها نمی داد که بخواهند سرمایه ای برای تبلیغات گسترده تهیه و اختصاص دهند.

شاید از نجات دهنده ترین ابزارهای تبلیغات در 1400 باید به شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام اشاره کنیم، اینستاگرام در شرایط کرونا ابزاری بود که کسب و کارها می توانستند به صورت رایگان تبلیغ کنند و محصولات خود را در سراسر کشور از روش های مختلف به فروش برسانند.

 

نتیجه گیری:

همانطور که اشاره شد، مسیر تبلیغات در مسیر رشد بوده و به نظر میرسد می بایست منتظر رشد بیشتر و اتفاقات خوب در سال 1401 نسبت به دو سال گذشته باشیم، کاهش محدودیت های کرونا و مقداری رشد اقتصادی در کشور برای بسیاری از کسب و کار نوید مثبت بودن شرایط { نسبت به دو سال گذشته } را می دهد و از همین  باید شاهد تبلیغات بیشتر کسب و کارها در سیستم های تبلیغاتی اینترنت باشیم .

مطالب جذاب رو در ایمیلتون دریافت کنید

هم اکنون در مجله پارسی طرح ایرانیان عضو شوید.

پیشنهاد میکنیم:

رنگ چوب با کیفیت از کجا بخریم
رپورتاژ خبری

رنگ چوب با کیفیت از کجا بخریم

هنر و مهارت استفاده از چوب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین متریال‌های دکوراسیونی در جوامع مختلف است که به ما یادآوری می‌کند چوب،

عکاسی پرتره
ابزار طراحی

عکاسی پرتره چیست؟

عکاسی پرتره، به طور کلی، به نقاشی، عکس یا هر نوع تصویر دیگری از صورت یک شخص گفته می‌شود که هدف آن نمایش شخصیت یا